REPAIR HP DALAM BAJET YANG RENDAH.

Assalammualaikum.

#Keadaan HP Suffie Yang Retak Teruk Di Bahagian Bawah Hingga Ke Atas.

Hari ini Suffie nak kongsikan cara jimat nak tukar screen depan telefon pintar hampa jika retak.

Baru-baru nue hp Samsung Note 3 Suffie terkena powerbank yang tajuh ke atas hp Suffie yang mengakibatkan screen atas hp Suffie retak seribu. Tapi nasib baik hp Suffie tak rosak di bahagian LCD dan boleh touch seperti biasa.

Suffie tanya kedai nak buat atau tukar screen atas hp Suffie mereka cakap dalam RM 200 hingga keRM 300. Sangat mahal dan memerlukan modal yang besar.

Dalam Suffie tengah mencari iklan-iklan kedai repair hp yang mirah Suffie terpandang 1 iklan yang menarik minat Suffie. Iklan yang membolehkan Suffie repair hp Suffie sendiri dengan modal yang rendah dan semua orang mampu lakukan dengan kemahiran dan minat sahaja.

Suffie ambik pakej untuk Suffie perbaiki screen hp Suffie sendiri dengan peralatan yang lengkap dan tunjuk ajar yang baik kini Suffie mampu tukar screen hp Suffie sendiri.

Suffie hanya ambil masa 2jam untuk siapkan proses menukar screen hp Suffie.

Hasilnya sungguh puas hati kerana Suffie mampu lakukan dengan sendiri.

#HP Suffie Yang Telah Ditukar Screen Baru Oleh Suffie Sendiri.

Bagi hampa semua yang nak repair screen hp atau kerosakkan lain bolah la cari atau tanya Suffie di Facebook Suffie.

#Dalam apa yang kita lakukan kena ada keyakinan diri dan kemahiran atau minat dalam bidang yang kita mahu lakukan. Yang penting bagi Suffie adalah kesungguh yang perlu ada dalam diri kita dan yang kita pula untuk kita pohon restu dan doa daripada Allah swt.

No comments: