KEPIMPINAN GPMS PULAU PINANG

#Suffie Bersama-Sama Sebahagian EXCO GPMS Negeri Pulau Pinang..

Alhamdulillah tahun ini dengan azam baru dan semangat baru Gabungan Pelajar Melayu Semenanjung Negeri Pulau Pinang di dalam memertabatkan lagi anak bangsa melayu.

Mungkin ramai yang tidak tahu apa itu Gabungan Pelajar Melayu Semenanjung (GPMS). GPMS ini ialah satu Badan Bukan Kerajaan (NGO) yang bergerak untuk memastikan anak-anak melayu tidak keciciran di dalam pelajaran. Membantu dari segala aspek pendidikkan yang boleh menjadikan anak melayu terus berjaya.

Boleh lihat link ini untuk mengetahu Sejarah penubuhan GPMS

Sebelum semua tertanya-tanya, Suffie ini merupakan salah seorang Exco GPMS Negeri Pulau Pinang,  Bendahari GPMS bagi daerah Seberang Perai Utara dan Yang Di-Pertua bagi Cawangan GPMS Sungai Dua.

Suffie bersama-sama barisan kepimpinan GPMS Pulau Pinang akan cuba yang terbaik untuk tahun ini bagi memastikan GPMS terus menjadi satu badan yang membantu anak-anak melayu terutamanya di Pulau Pinang tidak tercicir di dalam pendidikkan yang baik untuk masa depan anak bangsa melayu.

Pada 23 Januari 2016 hari Sabtu, Jam 9.15 malam bertempat di Wisma UMNO Kepala Batas mesyuarat Exco GPMS Pulau Pinang yang pertama kalinya bagi tahun 2016 diadakan.

Alhamdulillah banyak isu-isu dan pendapat baru yang di bincangkan untuk pergerakan GPMS Pulau Pinang bagi tahun 2016. Semoga tahun ini diberi lebih kekuatan untuk Suffie bersama-sama sahabat GPMG Pulau Pinang terus berjuang.

Jom Suffie kongsikan sedikit gambar-gambar yang diambil semasa mesyuarat berlangsung.

#Suffie Sedang Berbincang Untuk Program Yang Akan Datang.

#Saudara Hasanul Amir Sedang Memberi Taklimat Program Yang Bakal Dilakukan. Saudara Muzaidi Tuan Pengerusi GPMS Pulau Pinang (Berbaju biru muda).

#Saudara Mahazan (Baju Melayu Putih) Sedang Meneliti Minit Mesyuarat.

#Timbalan Setiausaha Sedang Mencatit Minit Mesyuarat.

#Taklimat Program.

#Taklimat Program. 

#Gimik quputih menceriakan lagi suasana.

#Semoga Suffie Bersama Sahabat GPMS Pulau Pinang Kuat Dan Tabah Dalam Memikul Amanah Yang Diberikan. Doakan Yang Terbaik Buat Suffie Dan Sahabat. Insya Allah Setiap Kerja Mulia Ini Akan Mendapat Berkat Dan Redha Daripada Yang Maha Esa. 

No comments: